امروز جمعه 07 اردیبهشت 1403 http://karofanavari.cloob24.com
0
مطالب کمک درسی و آموزشی پودمان بازی های رایانه ای کاروفناوری نهم

زبان برنامه نویسی اسکرچ گروه سنی 8 تا 16 سال را هدف قرار داده است، البته دیگر گروه های سنی هم اگر در سطح مبتدی باشند می توانند جهت یادگیری مفاهیم اصلی برنامه نویسی از این زبان کمک بگیرند. به عنوان مثال در دانشگاه هاروارد و برکلی دوره های مقدماتی برنامه نویسی با استفاده از این زبان برگزار می شود. زبان برنامه نویسی اسکرچ این امکان را برای کاربران فراهم می آورد تا خلاقانه فکر کنند، به صورت نظام مند به تحلیل مسائل بپردازند و همچنین کارگروهی را یاد بگیرند.

به نظر می رسد که این مهارت ها به عنوان بخشی از مهارت های لازم و ضروری برای زندگی در قرن 21 باشد. پس از فراگیری اصول برنامه نویسی با اسکرچ، فراگیرندگان مهارت های مهمی مانند حل مسائل ریاضی و رایانه ای، طراحی پروژه و به اشتراک گذاشتن نظرات خود را با دیگران نیز فرا گیرند.

در حال حاضر زبان برنامه نویسی اسکرچ در بیش از 150 کشور جهان توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار گرفته و برای بیش از 40 زبان زنده دنیا بهینه شده است که زبان فارسی هم یکی از آنها است. در واقع با تغییر زبان، این امکان را خواهیم داشت تا کل محیط این زبان برنامه نویسی را با زبان مد نظر خود پیش روی داشته باشیم.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه